.

.

środa, 27 sierpnia 2014

Back to School

Hej! Już za niecały tydzień wracamy do szkoły. Nie jestem z tego tytułu zadowolona, zresztą myślę, że tak jak większość z Was! Wczoraj zakończyłam już wszystkie zakupy i jestem w 100% przygotowana do szkoły. Oto niektóre produkty, które zakupiłam w ostatnich tygodniach :





Jest tego o wiele, wiele więcej, ale nie chciałam Was zanudzać taką dużą ilością zdjęć na raz. Pogoda staje się niestety coraz brzydsza, mam nadzieje, że chociaż w ten ostatni weekend będzie Nam dopisywała. Pamiętajcie, aby korzystać z tych ostatnich chwil wakacji!

A czy Wy jesteście już przygotowani do szkoły?

4 komentarze:

  1. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/back-to-school.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zeszyty. Tak bardzo nie chce mi sie iść do szkoły ;]
    Mogłabyś poklikać u mnie w ostatim poście? To ważne dla mnie.
    Obserwujemy?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jestem przygotowana :)
    Również obserwuje, miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, pytalas o obserwacje wiec zacznij :)

    OdpowiedzUsuń