.

.

piątek, 29 sierpnia 2014

Wakacje powoli dobiegają końca.

Hej! Dzisiaj jest ostatni dzień wakacji ( nie licząc weekendu ), z tego powodu postanowiłam razem z przyjaciółkami urządzić sobie ostatnie wakacyjne spotkanie. Naprawdę bardzo miło spędziłam ten czas. W każdej chwili spotkania z nimi mam uśmiech na twarzy, więc chyba lepiej nie mogłam trafić! A przechodząc do spotkania, oczywiście jak to u Nas bywa nie obyło się bez wejścia do sklepów i oczywiście wizyty w MAC'u.  Zrobiłyśmy też kilka zdjęć. Oto one:




Niestety tylko dwa, bo reszta była albo złej jakości, albo rozmazana.
Pod koniec spotkania, przyszła fala smutków, bo zdałyśmy sobie sprawę, że zaraz znowu zacznie się ta monotonia i nauka. Szkoda, że nie można cofnąć czasu do 1 lipca.
A Wam chce się już iść do szkoły?

7 komentarzy:

  1. Niestety szybko się kończą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać Twojego bloga! Super zrobiony post :) Czekam na kolejny :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry bardzo dziękuję!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to z jednej strony się cieszę a z drugiej nie.
    Ja również obserwuję i pozdrawiam :*
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjecia:*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia.
    Dziękuje za obserwację, ja też obserwuję :*
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolność właśnie dobiegła końca, fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jednej tak bo mozna spotkać sie z przyjaciółmi,a z drugiej trzeba się uczyć:(

    Co powiesz na wspólną obserwację?Ja już oberwuje i licze na rewanż:)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń