.

.

środa, 24 września 2014

Minął Rok

Hej! Pewnie dla większości osób jest to zwykły dzień. Ale dla mnie to " rocznica " zobaczenia Dawida Kwiatkowskiego, już minął rok odkąd zaczęłam wierzyć w marzenia i rok odkąd je spełniłam. Chyba coś o tym wspominałam w moim jednym z poprzednich postów, ale dla mnie to jest bardzo ważne i chciałam o tym napisać osobny post. Przez cały dzisiejszy dzień wspominałam to, co akurat robiłam rok temu, a to sama, a to z przyjaciółkami, które dla mnie poszły na koncert. Nie raz z tej okazji zakręciła mi się łezka w oku. Dzisiaj w szkole przedstawiałam plakat właśnie o Dawidzie, cudowny zbieg okoliczności prawda? Strasznie się cieszę, że to odbyło się właśnie w ten dzień.



Zdjęcia oczywiście nie są z tego koncertu.

A tak z innej beczki mamy już jesień. Cieszycie się czy nie?

2 komentarze:

  1. Ciekawy post ;) Fajnie, że spełniasz marzenia. Wspólna obserwacja? Ja bardzo chętnie ;) http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    Szczerze to nawet się cię że mamy już jesień :)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń