.

.

niedziela, 28 września 2014

My Week

Hej! W ostatnim tygodniu nie pisałam o niczym co się u mnie dzieję, więc dzisiaj postanowiłam napisać podsumowanie tego tygodnia. Oczywiście najwięcej mojego czasu pochłaniała szkoła, coraz więcej sprawdzianów i kartkówek. Po za tym we wtorek byłam w kinie, na filmie, który jest ostatnio bardzo popularny w telewizji, bo reklamują go przy każdej dobrej okazji. Ten film nosi tytuł  " Miasto 44 ". Jestem bardzo zadowolona, że zobaczyłam ten film i szczerze go polecam. Jest on o Powstaniu Warszawskim, ale w jego akcje wplątuje się wątek miłosny. Zbytnio nie lubię filmów tego typu, natomiast ten zrobił na mnie ogromne wrażenie.  W mojej głowie ostatnio coraz częściej pojawia się pytanie " Kim chcę zostać w przyszłości " lub " Co tak naprawdę chcę robić w moim życiu ". Dobija mnie to, że odpowiedzi na te pytania ciągle ulegają zmianie. Może jeszcze to nie " mój czas " na podjęcie tej decyzji...




A Wy jak spędziliście ostatni tydzień? Może coś ciekawego się u Was wydarzyło?



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ;) Ten tydzień cały spędziłam w łóżku, z chusteczkami i lekami :/ Obserwuję bloga i zapraszam do mnie ;) http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka, a tydzień jak tydzień - nauka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta bluzeczka :D Bardzo fajny blog
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij a od razu się odwdzięcze :P

    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasza szkoła będzie na tym filmie z okazji Dnia Nauczyciela, bardzo chce go zobaczyć.
    OBSERWUJĘ!

    not-cloudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, genialny blog :) Obserwuję i liczę na rewanż <3

    Zapraszam do mnie, obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń