.

.

wtorek, 2 września 2014

Pierwszy Dzień w szkole już za Nami !

Hej! Jesteśmy już po pierwszym dniu w szkole. U mnie nie było tak źle. Z jednej strony to było nawet świetnie, bo spotkałam się po dwóch miesiącach z osobami, z którymi nie miałam możliwości się spotkać przez wakacje. Już na poszczególnych przerwach i w sumie to na lekcjach też, nie mogłam się powstrzymać od śmiechu. Natomiast z tej innej, drugiej strony - pierwsze prace domowe, zapowiadanie sprawdzianów, lektury i wszystko co związane z nauką - nie jest za fajne i to jest ten główny minus.

1 września - to dzień, który wszystkim kojarzy się ze szkołą, ale ja postanowiłam poszukać jakiś pozytywnych stron. Mianowicie nowości w telewizji! Chciałabym od godziny 15:00 do 23:00 siedzieć tylko przed telewizorem i nie robić nic poza gapieniem się w ten jeden punkt. Niestety obowiązki wzywają..
Więc właśnie mówiąc o obowiązkach, mam ich jeszcze trochę na głowię i dlatego będę się z Wami żegnać.

A Wam jak minął pierwszy dzień w szkole ?

6 komentarzy:

  1. Świetny blog !!! Widzę ,że dopiero zaczynasz ? Życzę powodzenia w szkole jak i na blogu :D Pytałaś o wspólną obserwację ? Obserwuje i czekam na uczciwy rewanż :)

    pastelove-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapropnowałaś wspólną obs, zacznij i napisz jak zaobserwujesz

    http://pola-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to... powodzenia w tym roku szkolnym- oby wszystko szło po Twojej myśli! :))
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też nie było aż tak źle :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam cię zaobserwowaqć, jednak nie widzę gadżetu obserwacji a przez listę czytelniczą nie mogę ponieważ coś się u mnie zepsuło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wstawiłam. ten gadżet na mojego bloga, więc teraz możesz z pewnością to zrobić . ; )

      Usuń