.

.

środa, 17 września 2014

Szkoła i inne problemy

Hej! A więc parę dni w szkole już za Nami. Niestety nauczyciele szybko przyzwyczajają się do swojej pracy i zaczynają zadawać Nam coraz więcej lekcji i zapowiadają cały czas kartkówki i klasówki. Nie jest fajnie siedzieć w domu, kiedy za oknem świeci słońce i temperatura sięga 25 stopni. Wszystko mam tak rozplanowane ( oczywiście na najbliższy tydzień ), że w każdy dzień muszę się do czegoś uczyć, a więc trochę w domu sobie jeszcze posiedzę. Pora się przyzwyczaić do monotonii, jaka Nas teraz będzie dręczyła.
Monotonia - to słowo, które od zawsze wzbudza u mnie niepokój, a nawet w pewnym sensie obrzydzenie. Niestety taka jest kolej rzeczy: przez 10 miesięcy non stop się uczymy, przez nędzne 2 miesiące odpoczywamy i szalejemy, nie wiem jak Wy ale ja tutaj nie widzę sprawiedliwości. 


 





Niestety w tym poście to już wszystko. Trzymajcie się w tych szkołach.
Też macie tak dużo nauki i lekcji?


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :) Rób tak aby zdjęcia były jak największe - fajniej to wygląda, bynajmniej dla mnie :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. Na pewno będę nad tym pracować ; )

      Usuń
  2. Prześliczny blog ;* Jestem pod wrażeniem <3
    Zapraszam Serdecznie do nas może Ci sie coś spodoba *-*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, mają baardzo dobrą jakość :) Widać, że potrafisz pozować :)

    U nas nauki jest już sporo no ale w końcu to 3 gim ;)


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, mam strasznie dużo nauki ;c
    świetne zdjęcia!

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia + obserwuje ;)

    http://by-weronika-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia! :)
    wiem co czujesz... mnie czeka matura w maju czego sobie w ogóle nie wyobrażam :p

    OdpowiedzUsuń