.

.

niedziela, 21 września 2014

W końcu odpoczynek..

Hej wszystkim ! Dzisiaj piszę do Was z wielkim uśmiechem na twarzy, ponieważ moje ostatnie dni, sobotę i połowę niedzieli, spędziłam dokładnie tak jak to sobie wcześniej zaplanowałam, czyli odpoczynek, odpoczynek i jeszcze raz ODPOCZYNEK! Myślę, że każdemu po ciężkim tygodniu w pracy czy też w szkole potrzebny jest taki dzień "Nic Nie Robienia". Wczoraj prawie cały dzień siedziałam lub leżałam oglądając telewizje, a dzisiaj w końcu się wyspałam ( mimo tego, że wstałam dość wcześnie ). Odzyskałam energię i jutro jestem gotowa iść do szkoły ( przynajmniej tak mi się wydaję ). A Wy spędzacie czasem całe dni przed telewizorem lub komputerem aby odpocząć? A może macie jakieś inne sposoby na odpoczynek?



Przepraszam za złą jakość, ale nie miałam innych zdjęć z ostatnich kilku dni, które spełniałyby moje oczekiwania. Trzymajcie kciuki za reprezentacje Polski na dzisiejszym finałowym meczu.
Powodzenia jutro w szkole!

6 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz! ;)
    Słodziutkie zdjęcia ;p

    ja również obserwuję ;*
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Mam świra a punkcie kwiatów na koszulkach, ta Twoja z profilowego naprawdę jest piękna. PYTAŁAŚ SIĘ MNIE O WSPÓLNĄ OBSERWACJĘ - JASNE!!
    JA JUŻ , TERAZ LICZĘ NA UCZCIWY REWANŻ. :-)

    Pozdrawiam ciepło, Ada :-)

    www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po całym tygodniu jestem strasznie przemęczona, więc wiem co masz na myśli. :)


    Obserwacja za obserwację? :)
    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest zła ta jakość :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń