.

.

sobota, 6 września 2014

Warto Marzyć!

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym postem, jak na mojego bloga. Ten wpis poświęcony będzie marzeniom. Jeszcze ponad rok temu, nie dążyłam do tego, aby spełniać swoje marzenia. Było tak do tej pory kiedy Dawid Kwiatkowski stał się moim idolem. Rok temu marzyłam o tym, by Go zobaczyć. Gdy okazało się, że Kwiat będzie w mieście 12 km obok, to było dla mnie niesamowite uczucie. 
MOJE MARZENIE SIĘ SPEŁNIŁO!
Mam z Nim zdjęcie, posłuchałam na żywo jego piosenek. Czego chcieć więcej? Minął rok, kolejne marzenia spełnione. Warto? Warto. 
Tą całą historią, chciałam Wam pokazać, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wszystko jest możliwe jeżeli tylko do tego dążymy.

Pytania:

1. Skąd pomysł na ten post ?
Przeglądając coraz więcej stron w internecie, na każdym kroku spotykam się z różnymi sformułowaniami, stwierdzeniami, a także i obrazkami, dotyczącymi życia i marzeń. Zobaczyłam, iż większość osób nie jest zadowolona z tego co osiągnęła, cały czas goni za wszelkimi dobrami takimi jak np. pieniądze i tylko o tym marzy, a ja chcę udowodnić, że nie o to chodzi w życiu, a nawet zachęcić Was do tego, aby zacząć marzyć, nie tylko o pieniądzach.

2. Co robię gdy mam tak zwaną "załamkę" ?
Cóż wtedy powtarzam sobie taki cytat, który zresztą Dawid użył w swojej piosence: " Nie poddaję się, wciąż walczę! ". Tak nastawiłam się na te słowa, że gdy tylko je słyszę od razu chcę mi się walczyć! Więc i Wy musicie wyczulić się na jakiś cytat i nigdy nie odpuszczać !

 

 Mam małą nadzieję, że Wam trochę pomogłam, a nawet Was w jakiś sposób zainspirowałam.
A czy Wy macie marzenia i do nich dążycie?

9 komentarzy:

  1. Śliczny outfit :)
    Oczywiście że mam marzenia ;)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony cytat jest również od mojego idola...
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post i również obserwuję; *

    OdpowiedzUsuń
  4. super post, ładne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie x
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny outfit ;)
    Marzenia zawsze sie spelniaja :)
    Pytalas o obserwacje, napisalas ze zaobserwowalas ale cos chyba ci nie wyszlo ;)
    Ja juz obserwuje i licze na Twój uczciwy rewanż :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli człowiek naprawdę do czegoś dąży to będzie to miał. ładnie piszesz, gratuluję spotkania z Dawidem. Obserwuję. :)))

    OdpowiedzUsuń