.

.

poniedziałek, 13 października 2014

Best Weekend Of My Life ♥

Hej! Przez ostatnie dni bardzo dużo się wydarzyło, jak możecie wywnioskować z tytułu był to mój najlepszy weekend, który pamiętam. W sobotę pojechałam do Warszawy, czyli do mojego ulubionego miasta, tam gdzie chciałabym mieszkać i tam gdzie mnie najbardziej " ciągnie ". Dla mnie mega fajnym uczuciem, było to, że mogłam niektóre miejsca odróżniać i poniekąd wiedziałam gdzie jestem. Nie mogłam wszystkiego zwiedzić (zobaczyć), bo 6 godzin na to nie wystarczyło. Mimo tego długiego spaceru, w ogóle nie odczuwałam zmęczenia. Dodatkowo pod koniec dnia Polska wygrała z Niemcami 2:0. W Warszawie jeszcze podoba mi się to, że jest bardzo dużo obcokrajowców, którzy swobodnie chodzą po ulicach i niczym się nie przejmują. Spotkałam się też z taką sytuacją, gdzie na ulicy zobaczyłam grupkę Niemców i Polaków ( którzy byli bardzo przygotowani na mecz ), myślałam, że będą oni w stosunku do siebie agresywni, a oni zaczęli się przytulać. Kilka godzin w tym mieście, a ja wyciągnęłam tyle wniosków. Pewnie to dla osób mieszkających tam, jest normalne, ale miasto, w którym ja mieszkam jest małe i raczej nie zdarzają się tu takie sytuacje. Dlatego strasznie zazdroszczę tym, którzy są tam na co dzień. 
Co do niedzieli, razem z przyjaciółkami pojechałyśmy do kina na film " One Direction Where We Are ". Ja nie jestem jakąś ich wielką fanką, mimo to fajnie było zobaczyć jak śpiewają i co tak naprawdę czują stojąc przed tysiącami fanów. A z drugiej strony podobało mi się to jak pokazywali ich fanki i to co oni wspólnie dla siebie robią.







A Wy co robiliście w ten weekend ?

15 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Trzeba przyznać że Warszawa jest jednym z najładniejszych i najbardziej tolerancyjnych miast :)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już obserwuje :) I fajne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. w warszawie jest fajnie i bardzo ładnie! :) byłaś wewnątrz stadionu? :D
    fajnie spędzony czas! :) (y)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisalam swoj weekend w najnowszym poscie ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, fajnie że weekend się udał :)
    Obserwuję i zapraszam http://www.fashionismaio15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udany weekend :)
    Ja obijałam się i odpoczywałam całe dwa dni :)
    Pytałaś o wspólną obserwację. Jak najbardziej jestem na tak :)
    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia zazdroszczę takiego weekendu jak przesiedziały cały w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kardigam <3
    pytałaś o obserwacje,ja już ! Czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie

    http://white-cherryy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) Pytałaś o obserwację- ja już :)

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie spędziałaś weekend :D
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładne zdjęcia :)

    obserwuję
    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com''>♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń