.

.

poniedziałek, 27 października 2014

Coraz Zimniej

Hej! W końcu nadszedł taki wieczór, kiedy mogę sobie tak po prostu usiąść, skorzystać z komputera i napisać coś dla Was. Wiedziałam, że niedługo to nastąpi, ale z każdym dniem zaczynałam coraz bardziej w to wątpić, bo w każdym dniu dochodził mi nowy materiał na sprawdziany, kartkówki itp. Szkoła to po prostu masakra. Teraz gdy jest po zmianie czasu, już około 17:00 robi się "szarówka", a ja mniej więcej 2-3 razy w tygodniu  przychodzę do domu przed 16:00, czyli po jednej godzinie spędzonej w domu, robi się już ciemno.
Właśnie wkraczam w dwa tygodnie sprawdzianów i klasówek. Nie jest to fajne, bo przez około 2-3 tygodnie mamy pojedyncze  kartkówki, a klasówka zdarza się może raz na dwa tygodnie. Natomiast teraz wszyscy nauczyciele uparcie wpisują nam w te 2 tygodnie coraz to nowe prace. Zaczynam podejrzewać, że oni się zmawiają przeciwko nam ; ).
Zimny front już nadszedł, musimy się z tym pogodzić. Trzeba kupić sobie nową czapkę, szal i rękawiczki, a później już tylko z górki - Mikołajki, Święta, Nowy Rok, Ferie i wiosna. Razem na pewno to przetrwamy.
Dzisiaj pozostawię z Wami, zdjęcia z ostatnich dni, które robiłam głównie z nudów.




Wiem, że one nie są pierwszej klasy, ale nie chciałam zostawiać kolejnego postu bez jakichkolwiek zdjęć.
A co u Was słychać? Też macie tyle nauki?

4 komentarze:

  1. ja mam pracę już, nie naukę ;D a zdjęcia wcale nie takie złe

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;)


    pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia :)

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :)

    OdpowiedzUsuń