.

.

piątek, 17 października 2014

Friday!


Hej! Dziś piątek, czyli mój ulubiony dzień tygodnia (prócz weekendu). W ten dzień zostaje w szkole dosyć długo, ale mam zupełnie inne nastawienie do tego, niż np. do poniedziałku,. Niektóre lekcje szybko mi mijają, więc to dodatkowy plus, z którego jestem zadowolona. To jedyny taki dzień w tygodniu w którym, po przyjściu ze szkoły nic mnie nie obchodzi i robię co tylko mi się podoba. 

Ten tydzień przeleciał mi bardzo szybko, może to dlatego, że wtorek miałam wolny, sama nie wiem, ale im szybciej lecą dni w szkole tym lepiej. Niestety wiąże się to, też z tym, że zmrok zapada coraz szybciej, a dzień boleśnie się skraca. Niedługo będziemy musieli przestawić zegarki i wtedy będzie się ściemniać jeszcze szybciej, czego bardzo nie chcę, ale taka jest kolej rzeczy.

A Wy jaki dzień tygodnia lubicie najbardziej? 

8 komentarzy:

  1. mój ulubiony oprócz weekendu to chyba środa :D mam tylko 4 lekcję i kończę o 11:45 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba piatek, z wiadomych powodow ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jedank wygrywa sobota! :)

    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam piątek i sobotę! :)

    OdpowiedzUsuń