.

.

środa, 8 października 2014

Hello Autumn!

Hej! Wiem, że ten wpis jest trochę spóźniony, bo jesień mamy już od kilku dobrych dni, ale jakoś nie miałam okazji i czasu napisać wcześniej tego typu posta.

Dlaczego uwielbiam jesień?

1. Liście, dużo liści ! - To jest coś co chyba najbardziej kojarzy mi się z jesienią i uważam, że dzięki nim ta pora roku wydaje się w pewnym stopniu magiczna.

 2. Długie spacery ! - Uwielbiam sobie takie urządzać. Nieważne czy mam na nie chodzić sama, czy też z jakimś towarzystwem.

3. Leniwe Wieczory ! - Zazwyczaj różnie je spędzam i nie mam określonego planu na taki czas. Czasami jest to czas dla książki, czasami oglądam filmy, a czasami też po prostu "nic" nie robię.

4. Ciepłe Sweterki i Bluzy ! - Lubię takie zmiany z krótkich spodenek i letnich bluzek na ciepłe sweterki  i długie spodnie, a teraz zdecydowanie jest na to pora.

5. Jesienne Sesje ! - To zaczęłam doceniać stosunkowo niedawno, bo kiedy jeszcze nie miałam bloga, nie robiłam zbytnio wielu zdjęć, a teraz nie wyobrażam sobie takiej pory roku, bez ani jednej sesji.





A Wy za co lubicie jesień i czy w ogóle ją lubicie?

3 komentarze:

  1. ja osobiście wolę zimę ale jesień to chyba najpiękniejsza pora roku :) bardzo ładne sesje można zrobić jesienią
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dokładnie za to samo (może oprócz ostatniego) lubię jesień) z tym wyjątkiem, że z moją kuzynką mam naprawdę ciekawe wspomnienia. :)
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń