.

.

wtorek, 28 października 2014

My favourite songs, movies and books...

Hej! Dużymi krokami zbliża się koniec miesiąca, więc postanowiłam zrobić taki post, w którym przedstawie Wam moje ulubione piosenki, filmy, czasem książki i być może coś jeszcze co aktualnie nie przychodzi mi do głowy. Postaram się pisać taki post co miesiąc i mam szczerze wielką nadzieje, że mi się to uda!

Favourite Songs.
 
1. Numerem jeden w tym miesiącu była piosenka Dawida Kwiatkowskiego - " Jak to? ". Choć wyszła ona stosunkowo niedawno strasznie mnie zaskoczyła ( w pozytywnym znaczeniu tego słowa oczywiście ). Ale to chyba nie powinno być dla Was wielkim zaskoczeniem.

 

2. Kolejną bardzo pozytywną piosenką, która nie chce mi wyjść z głowy jest piosenka Taylor Swift -
 " Shake It Off  ". Przez około tydzień nie chciała mi wyjść z głowy i przez cały czas ją nuciłam. Ten utwór zawsze poprawia mi humor. 

 
   
3. Ostatnią piosenką, która zalicza się do moich ulubionych to utwór Ariany Grande - " Break Free ". Po prostu gdy ją tylko usłyszałam, zaczęłam jej słuchać "100" razy dziennie.



Favourite Movies.

1. Dosłownie parę dni temu na Tvn oglądałam film " Narzeczony mimo woli ", wyszedł już bodajże 5 lat temu w 2009 roku. Jest to komedia, jak wszyscy się już pewnie domyślacie i na prawdę mile mnie zaskoczył.

2. Kolejnym filmem i już niestety ostatnim jest film na, którym byłam w kinie : " One Direction : Where We Are ". Poszłam na niego mimo, że nie jestem fanką tego zespołu, po prostu podobają mi się ich niektóre piosenki.

Niestety o tym ostatnim punkcie nie mogę Wam wiele powiedzieć, bo najzwyczajniej na świecie nie miałam czasu czytać książek. Jedyną książką jaką przeczytałam, była to lektura " Kamienie Na Szaniec ", ale nie będę Was okłamywać, że ta książka mi się podoba skoro tak nie jest.

I to już wszystko co chciałam Wam dzisiaj napisać.

A Wy macie jakieś ulubione piosenki, filmy lub książki, które możecie mi polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz