.

.

piątek, 7 listopada 2014

Długi Weekend.

Hej! Już piątek, przede mną 4 dni wolnego, w końcu sobie odpocznę, ale pewnie po tym czasie i tak nie będę miała zapału do nauki. Ten tydzień był dość intensywny jeżeli chodzi o naukę, na szczęście z wszystkim się uwinęłam i było dość dobrze. W ten weekend chcę obejrzeć jak najwięcej filmów i jak najwięcej czasu chcę spędzać na kanapie ( każdy odpoczywa inaczej, a dla mnie taka forma jest idealna ). 

Ostatnio zdałam sobie sprawę z tego, że bardzo tęsknie za tym beztroskim dzieciństwem, kiedy chodziłam sobie do przedszkola lub później już szkoły, 15 minut robiłam szkolne zadania i miałam dzień wolny na zabawę, gry itp... Teraz niestety przybyło nam wszystkim obowiązków. Wiem jednak, że za 6-7 lat, gdy już będę miała około 20 lat, przypomnę sobie jak wtedy narzekałam na ilość obowiązków, a pod tym względem im później tym więcej obowiązków. Doszłam do wniosku, aby nie żyć samą przeszłością i samą przyszłością, najlepiej żyć teraźniejszością i chwytać dzień!
 






Jeżeli chodzi o kwestie zdjęć, nie chcę zostawiać kolejnego postu z ich brakiem, więc przeglądając mój aparat znalazłam kilka zdjęć, które zrobiłam około 3 tygodnie temu i o nich zupełnie zapomniałam :






Życzę Wam udanego weekendu ; )

28 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Ja już obserwuje :P
    Teraz twoja kolej

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam jak miałam 6 lat i chciałam być jak moja mama, wysoka, dorosła... A teraz? Teraz to mam dość tego wszystkiego i chciałabym być dzieckiem ♥
    Ja chciałam na długi weekend jechać w góry, ale los chciał inaczej i jestem chora...;/

    Pytałaś o obserwację, ja już zaobserwowałam :)
    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy miałam 6 lat chciałam być "dorosła"ale gdy jestem troche starsza już tak nie myśle. Chętnie wróciłabym do czasów gdy miałąm 5-6 lat i wszystko było takie proste i łatwe. Dziękuje za komentarz i obserwacje,również obserwuje. Pozdrawiam http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany dla mnie ten długi weekend jest zdecydowanie za krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post. zycze udanego weekendu :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/ obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie odpoczynek <33
    Piękne zdjęcia , lubię takie przyrodnicze ;)
    obs/obs ? ja już :))
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę długiego weekendu :)

    ______________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ! fajny post :D
    Pytałaś o wspólną obserwacje , ja już tera ty ! :)
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Młoda jeszcze jesteś, korzystaj z tej młodości. Po 18stce już czas nie płynie tak wolno :D wiem na swoim przykładzie. Dopiero byłam młoda, a teraz już lata uciekają, zamiast 1 z przodu jest już 2, za parę lat dojdzie 3 i tak dalej :)


    http://wyprobuj.blogspot.com/
    mogę prosić o poklikanie w linki w nowym poście? Będę wdzięczna ;* a dodatkowo u mnie jest KONKURS, możesz zdobyć bon o wartości $100 na zakup ubrań, biżuterii, itp. Zajrzyj i weź udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia. Ja też na długi weekend zaplanowałam sobie leniuchowanie. ;)

    http://daarson,blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Za kilka lat będziemy wspominać jak to mało obowiązków szkolnych było ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli spodoba ci się mój blog, to napisz mi o tym w komentarzu. Odwdzięczę się tym samym ♥
    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia ;) + znasz się na tym .
    Dziękuję za miły komentarz u mnie .
    ps. obserwuję - liczę na rewanż
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie tu ;D Pytałaś się o wspólną obserwację, ja już a teraz czekam na Ciebie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne, jesienne zdjęcia <3

    obserwujemy?
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. :)

    Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż. ;)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Pytałaś o wspólną obserwację i Cię właśnie zaobserwowałam więc licze na twoja uczciwość :)) A i masz ślicznego bloga! Zauważyłam tez że lubisz dawida Kawiatkowskiego! JA go uwielbiam! Wieć jak kiedyś chciałabyś ze mna na jego temat popisac to zostaw mi komentarz to podam Ci mojego facebook'a :))
    + http://agaata202.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale z pewnością nie ostatni ! ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obowiązki szkolne faktycznie potrafią przytłoczyć. Z roku na rok jest ich coraz więcej, a chwile wolne to rzadkość. Najlepiej jednak cieszyć się tym co mamy teraz :) Ładne zdjęcia!
    Bardzo ciekawy blog, więc dołączam do grona Twoich obserwatorów.
    Pozdrawiam! :)
    www.yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tęsknię za czasami, kiedy chodziłam do przedszkola i absolutnie nic nie musiałam robić c: niestety, czas szybko leci, więc trzeba się cieszyć życiem, a nie wspominać dawne czasy, bo ani się obejrzymy, zaraz będziemy staruszkami ;) jeżeli masz czas to zapraszam do mnie ;*
    ModowyDesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. ;)
    Obserwuję! ♥
    Zapraszam na buldoger.blogspot.com xd

    OdpowiedzUsuń
  21. superaśny post ♥
    obserwuję !!

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/11/mint-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne te zdjęcia :)
    ja pamiętam jak byłam mała i obserwowałam gimnazjalistów xd
    by-aneta.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaproponowalas wspolna obserwacje ja juz.
    Zapraszam do mnie
    Claudietta-life.blogspot.com

    Podoba mi sie w jaki sposob prowadzisz bloga bede zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są naprawdę śliczne! ♥
    Też chciałabym spędzić te ostatnie dni oglądając jakieś filmy.

    Pytałaś o wspólna obserwację.
    Ja już - teraz czekam na rewanż.
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, nie ma to jak 4 dni leniuchowania :)
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaczynając 4-dniowy weekend również miałam nadzieję, że będę mogła sobie odpocząć, ale nic z tego, sprawy związane ze szkołą niestety wzywają.
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń