.

.

czwartek, 13 listopada 2014

My autumn must haves..


Hej! Dzisiaj mam dla Was post, opowiadający o rzeczach bez, których jesień nie byłaby dla mnie taką prawdziwą jesienią. 

 ~ Gorąca herbata z cytryną - dla mnie to smak dwóch pór roku - jesieni i zimy. Pierwsze co robię, gdy jest mi zimno, to sięgam kubek, wrzucam do niego saszetkę herbaty, dodaję cytrynę i piję. To idealne rozwiązanie dla kogoś, komu ciągle jest zimno.


~ Muzyka - myślę, że dla Was jest tak samo ważna, jak i dla mnie. Nie wyobrażam sobie dnia bez chociaż paru piosenek z radia, z mojego telefonu, czy jeszcze z innych źródeł.  


~ Komputer - w zimne jesienne wieczory uwielbiam sama oglądać filmy. Akurat w tym okresie zaczynam oglądać coraz więcej komedii romantycznych i trafiam na coraz to lepsze filmy z tego gatunku. 


~ Świeczki - to akurat jest trochę głupie, ale gdy przychodzą chłodniejsze pory, automatycznie kupuję kilka świeczek ( zwykle o jakimś ładnym zapachu ) i codziennie je zapalam. To chyba jest mój taki nawyk.


~ Książki - ja bardzo, bardzo lubię czytać książki, bez nich nie wyobrażam sobie żadnej pory roku,a długich wolnych wieczorów to już w ogóle. Zawsze wcielam się w role głównego bohatera i razem z nim wszystkim się denerwuję.


~ Swetry i grube skarpety - na końcu mojej listy oczywiście musi znajdować się coś co można ubrać, w tym przypadku to akurat to. Uwielbiam te rzeczy, są takie cieplutkie i milutkie, akurat na złe pogody. 


To już wszystko z mojej listy, a Wy macie coś takiego, bez czego nie wyobrażacie sobie jesieni? 

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeczki i ciepłe sweterki :)
    Pozdrawiam
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :D a możesz polecić jakieś fajne komedie uwielbiam oglądać filmy :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo spodobał mi się film "Narzeczony mimo Woli"

      Usuń
  3. Ciepłe sweterki , herbata z cytryną :D !
    No mamy dużo wspólnego ;)
    zapraszam na nowy post : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymieniłaś wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy również dla mnie :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbata, muzyka, filmy...to wszystko co najlepsze :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystko co wymieniłaś= idealny wieczór i wszystko co najlepsze na jesień i zimę <3
    Świetny post.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)
    Może obs za obs ? Daj znać u mnie :))
    Zapraszam :) http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi jak najbardziej pasuje, jednak w herbacie cytrynę zamieniłabym na sok malinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam wszystkie rzeczy o których tu wspomniałaś ;)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co wymieniłaś jest również moim must haves :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :))
    Pozdrawiam :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie herbata caly rok gości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taak , definitywnie bez świeczki nie ma jesieni! :D Świetna notatka :)

    wpadniesz do mnie? :) jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatyczny i fajny post :D
    świeczki obowiązkowo na jesień i herbata :D heheh :D

    może obs/obs? daj znać u mnie :*
    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio bardzo polubiłam świeczki :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj tak ♥
    Książki, herbatka, grube sweterki idealnie ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek :)
    obserwuję ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń