.

.

poniedziałek, 10 listopada 2014

TMI tag ♥

Hej! Ten dzień nie zalicza się do najlepszych w moim życiu. Cały dzień leżałam w łóżku i na nic nie miałam sił, dopiero teraz wstałam z łóżka i przysiadłam do laptopa.
Niedawno zdałam sobie sprawę z tego, że na moim blogu nie ma żadnych tagów, czy coś w tym stylu, więc postanowiłam to zmienić i zapraszam Was na TMI tag ( too much information tag ).


1. Co masz na sobie ?
Aktualnie pidżamkę i grube skarpety.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
Tak naprawdę to chyba nie. 

3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?
Niee ;D

4.  Ile masz wzrostu? 
Chyba 172 cm.

5.  Ile ważysz ?
Około 50 kilogramów.

6. Jakieś tatuaże ?
Nie, ale strasznie mi się podobają i w przyszłości chciałabym mieć. 

7. Jakiś piercing ?
Nie ; )

8. OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*
Raczej nie mam.

9. Ulubiony program (serial) ?
To zdecydowanie Top Model!

10. Ulubione zespoły ? 
Takiego ulubionego to nie mam, ale jeżeli miałabym wybierać to byłby to zespół One Direction.

11. Coś, czego Ci brakuje ? 
Zdecydowanie brakuję mi czasu.

12. Ulubiona piosenka ?
Sam Smith - Stay with Me

 

13. Ile masz lat ?
Mam 14 lat.

14.  Znak zodiaku ?
Bliźnięta.

15. Czego szukasz u partnera ?
Wsparcia, szczerości i oczywiście miłości!

16. Ulubiony cytat ?
 Lustro kłamie. Nie pokazuje jaką osobą naprawdę jesteś. Nie pokazuje twojego wnętrza Demi Lovato.

17. Ulubiony aktor ?
Nie mam.

18. Ulubiony kolor ?
To fioletowy, czarny i biały.

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Pewnie, że głośna.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?
Do mojego pokoju. 

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
Tak ogólnie to chyba 15-20 min.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Kompletne przygotowanie się zajmuję mi 25-30 min. 

23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
Na szczęście nie.

24. TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?
 Z charakteru to poczucie humoru oraz troskliwość. Z wyglądu to chyba najbardziej fryzura i dołeczki.

25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?
Nie podoba mi się to gdy okłamują swoją dziewczynę.  

26. Powód dla którego dołączyłaś do BLOGSPOT?
Ciekawość i chęć spróbowania czegoś nowego.

27. Czego się boisz ? 
Szpitali i wszystko co z nimi związane. 

28. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Około godzinę temu, wzruszyłam się oglądając film.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 
Nie pamiętam.

30. Co oznacza Twój Blogspot name?
Kocham Moje Marzenie - LoveeMyyDreeam

31. Ostatnia przeczytana książka ?
 Niestety, ale to "Kamienie Na Szaniec"

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Aktualnie nic nie czytam. 

33. Co ostatnio oglądałaś ?
Film - The Last Song.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Przyjaciółka. 

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?
Mama - Rodzina.

36. Ulubiona potrawa ? 
Pizza.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Zdecydowanie chcę polecieć do Nowego Yorku. 

38. Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
Kuchnia.

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
Oczywiście, że tak.

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?
Nwm. Nie pamiętam, ale raczej dawno temu.

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?
Mniej więcej 3 dni temu.

42. Ulubiony smak słodki ?
Czekolada!

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Na flecie (jeżeli się liczy) .

44. Ulubiona część biżuterii ?
To chyba bransoletki. 

45. Ostatni uprawiany sport ?
Siatkówka na w-fie.

46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś ?
  Pharrell Williams - Happy

                                                           
47. Ulubiony tekst na podryw ?
Nie mam takiego.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie.

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z przyjaciółkami.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Każdy kto ma na to ochotę.  

Mam nadzieje, że Wam się podobało. Czekajcie na następne posty!

Jeżeli Wy też zrobiliście taki Tag na swoim blogu, koniecznie dajcie mi linki w komentarzach. 
Na pewno zajrzę.

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest ten tag. Ja też chciałabym mieć tatuaż :) Tak się składa,że ja też niedawno przebywałam z przyjaciółkami :D

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś strasznie wysoka, też uwielbiam pizze:) Super post, oczywiście obserwuję !

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :D może zrobię coś takiego u siebie... Zapraszam na mojego bloga bojagra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do siebie i obserwowania!

    http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i odpowiedzi! Tez uwielbiam top model.
    Obserwuje i liczę na rewanż.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać TAGi, tego u siebie jeszcze nie mam ale przy najbliższej okazji go napisze. Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny tag i odpowiedzii :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również lubię Top Model :) Fajny TAG, ja jeszcze nie mam czegoś takiego na swoim blogu, ale napewno w krótce się pojawi. Obserwujemy? Jeśli jesteś zainteresowana, odpowiedz u mnie- http://greenskycalms.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz 172cm i 50kg? :o Szczęściara! ;)
    Wspólna obserwacja?
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i ciekawey tak. Zazdroszczę ci wzrostu. :(

    Obserwuję, może ty mnie też? ♥
    lifeeisfuun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze Ci wzrostu ! Ja mam 18 lat i 165cm... ile bym dala by miec te 172, jak Ty :(

    Pytalas o wspolna obserwacje- ja juz :)
    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ha a ja mam 22 lata i 168 cm :P
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :) super blog ! :* obserwujemy i zapraszamy do nas :*
    http://ola-natalia75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej hej! U mnie konkurs! Może Cię zaciekawi! Zapraszam serdecznie
    Warto brać udział!Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co powiesz na obs/za obs?
    Claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń