.

.

sobota, 13 grudnia 2014

Christmas Posts #1

Hej! Na początku miałam taki zamysł, aby to wszystko było w jednym poście, ale pomyślałam, że chyba nikt nie przeczyta go do końca, bo będzie taki długi, więc postanowiłam zrobić z jednego wpisu serię świątecznych postów.  Zapraszam! 

CHRISTMAS  POSTS #1 - ZA CO KOCHAM ŚWIĘTA?

Pytanie jest dla mnie i jak pewnie dla wszystkich z Was bardzo, bardzo proste i nie mam większego problemu na nie odpowiedzieć, więc kocham święta za:

♥ Magiczną atmosferę
♥ Świąteczne ozdoby
♥ Prezenty, którymi jesteśmy uszczęśliwiani
♥ Prezenty, którymi uszczęśliwiamy innych 
♥ Długie zimowe wieczory
♥ Choinkę
♥ Świąteczne filmy
♥ Przerwę od szkoły
♥ Pierniki
♥ Śnieg ( który nie zawsze się pojawia )
♥ Długie rozmowy przy Wigilijnym stole 
♥ Tradycję, które w każdej rodzinie się od siebie różnią 
♥ Świąteczne reklamy 
♥ Mandarynki ( zapach i smak, który najbardziej kojarzy mi się z tym okresem ) 

Mam nadzieję, że o niczym ważniejszym nie zapomniałam, bo gdybym miała wymieniać takie drobne rzeczy to chyba bym to pisała z 2 godziny. 

"Jak jak kocham te święta" - tytuł tej ostatnio stworzonej piosenki powtarzam sobie codziennie po kilka razy. Zdecydowanie to jedna z moich ulubionych piosenek na te święta, nie tylko dlatego, że śpiewa w niej Kwiat, ale dlatego, że jej słowa są mi takie bliskie : "Pokój, dom, kolęda i miłość, pośród nas. Bombki na choince i gwiazdy świecą się na niebie. Dziadek przy kominku i mama krząta się." Te słowa chyba najbardziej ilustrują święta, które są w naszych domach.



A Wy za co najbardziej kochacie święta?

25 komentarzy:

  1. kocham długie zimowe wieczory <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tego całkiem sporo i nie mogę się zdecydować na jedno wyróżnienie :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post :) Chce juz swieta !! :D

    Zapraszam do siebie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, aż chce się jeszcze bardziej te święta :)
    http://bunbons.blogspot.com/ zapraszam do siebie na nowy wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, też lubię tą piosenkę :)
    wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! ;) Ja najbardziej kocham tą magiczną atmosferę :)

    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    ask-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, też uwielbiam święta :)

    mymess-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham święta za atmosferę ;) Jak i wręczanie prezentów, uwielbiam te uśmiechnięte twarze.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W święta zawsze jest magiczna atmosfera ;) i te filmy uwielbiam :)


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej lubie ta atmosfere
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Otrzymałaś ode mnie nominację do LBA :) !!!
    http://bunbons.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. atmosferę <33 + bardzo ładny wygląd bloga +Czy mogłabyś wpaść do mnie miałam długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej ! :3
    zdecydowanie przepadam za pierniczkami xd! i Ubieraniem choinki :>
    + Obserwuję ( liczę na rewanż :D )

    www.zuuzuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Za co kocham święta? za atmosferę chyba najbardziej :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ! Chcialam Cie powiadomic, ze zostalas nominowana na moim blogu do wziecia udzialu w Liebster Blog Award.

    Wiecej informacji tutaj :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta kocham za to ,że mogę spędzić je z rodziną :)
    Nic więcej mi do szczęścia nie trzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham za.. sama nie wiem. Kocham jak siedzimy z chłopakiem przy kominku z gorącą czekoladą a za oknem jest śnieg ( w tym roku może nas to minąć, bo śniegu dalej nie ma ) Chyba kocham, za tą atmosferę, jak w kuchni pachnie piernikami i wszędzie słychać świąteczne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Atmosfera świąt, ten klimat, którego z roku na rok jest co raz mniej. Za udekorowaną starówkę i wgl ;)
    http://zmojejstronyobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Uwielbiam tą piosenkę. : )

    http://story-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piosenka jest cudowna *-* Świetny post :) JA też bardzo kocham świeta <3

    memoriessblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piosenka najlepsza :3
    Obserwuję :)
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiadam na twój komentarz u mnie na blogu, więc obserwuję:) Zapraszam do mnie

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo kocham Święta! <3
    Super piosenka! Już mi wpadła w ucho.
    Fajny blog! :3
    Zapraszam: http://o-wszystkim-i-o-niczym-by-kaja.blogspot.com/
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt już teraz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. za atmosfere!
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń