.

.

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Hej! Dwa tygodnie temu zostałam kilkukrotnie nominowana do "Liebster Blog Award". Nie miałam kiedy napisać tego postu, bo prowadziłam serię świątecznych postów, a później był sylwester i pomyślałam, że to może troszeczkę poczekać. Myślę, że wszyscy wiedzą o co chodzi, ale dla zasady przypomnę: 


 ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”  

Postanowiłam, że odpowiem na pytania osoby, która mnie nominowała najwcześniej, więc odpowiadam na pytania http://bunbons.blogspot.com/
Innym bardzo dziękuję za nominację:

Pytania, które otrzymałam: 

1.  Jak opisałabyś/opisałbyś swój blog w jednym zdaniu?
 Wszystko w jednym!
2.  Pisanie jakiego typu postów sprawia Ci największą przyjemność?
 Tematycznych, czyli konkretnie o czymś. 
3.  Czy masz jakieś postanowienia na nowy rok?
 Więcej ćwiczyć i czytać, nie zostawiać niczego na ostatnią chwilę. 
4.  Jaki masz styl? (jeśli chodzi o ubiór)
 Normalny, praktycznie niczym się nie wyróżniam. 
 5.  Jaki jest Twój ulubiony film?
 Mam kilka, ale taki, który mi teraz przychodzi na myśl to "Titanic" i "Gwiazd Naszych Wina"
6.  Który kanał na YouTube odwiedzasz najczęściej?
 Ssarusska, lucyandlucy1, Banshee <3
7.  Jak wygląda Twój wymarzony, zimowy wieczór?
 Kakao, świeczka, dobry film lub książka. 
8.  Ile razy w roku chodzisz na duże, ubraniowe zakupy?
 Hmm.. 3-4 razy
9.  Jaka osoba jest dla Ciebie inspiracją?
  Nie mam jednej osoby, która jest dla mnie inspiracją, ja inspiruję się kilkoma osobami po troszku.
10.  Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
  Nie wiem. Trochę podobają mi się moje włosy.
11.  Co najbardziej lubisz w swoim charakterze? 
 Nie mam pojęcia, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. 

Blogi, które ja nominuję: 


Moje pytania: 

1.  Z jakiego powodu założyłaś bloga?
2.  Twoi ulubieni blogerzy?
3.  Czy wyobrażasz sobie życie bez bloga?
4.  Na co najbardziej zwracasz uwagę pisząc posta?
5.  Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
6.  Czego się boisz?
7.  Jakie jest twoje hobby?
8.  Jakie masz cele na 2015 rok?
9.  Co wolisz książkę czy film?
10.  Chciałabyś sobie zrobić tatuaż?
11.  Ulubiona pora roku?

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.

37 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji :))) Zapraszam do mnie :) - agaata202.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nominacji , ja juz mialam chyba z 3 razy :D

    klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji, bardzo fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji :)
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 to samo :D

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za nominację, od jakiegoś już czasu odpowiadam na te pytania w komentarzach. Robiłam już chyba 3 takie posty,a w jednym nawet od 3 osób nominację,więc już chyba wystarczy. Mimo to bardzo dziękuje i mam nadzieję,że się nie obrazisz ;) Również gratuluję nominacji ;)

    1.Z nudów, w poszukiwaniu nowego hobby, pasji.
    2.Wszyscy są na pasku bocznym ;)
    3.Raczej nie,ale jak bym musiała, no to niestety ;/
    4.Na zdjęcia, ortografię.
    5.W Gdańsku
    6.Pająków, utraty bliskich.
    7.Blog, fotografia, jazda na rolkach.
    8. Mam kilka, jednak nie chcę się nimi dzielić, będą za rok w podsumowaniu ;)
    9.Film
    10.Tak
    11.Lato

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji :)

    zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :) Sama lubię odpowiadać na pytania ale też już sporo osób mnie nominowało i nie chce mi się nowych postów zakładać na ten temat :D
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej ;)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo gratulacje! Ja bylam kilka razy nominowana ale jakos nigdy sie nie skusilam hhshaha

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za komentarz :)
    Jeśli chodzi o moje włosy to naturalnie są nieco krótsze i dodatkowo je zagęszczam doczepkami.
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :) Obserwuję :)
    momento-de-aliento.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog i zasłużona nominacja... ;) dziękuje za miły komentarz u mnie i odpowiadając na twoje pytania nie mam super aparatu do zdjęć ale świetnie sprawdza się w tej roli mój telefon : galaxy s5
    pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu ;*

    http://pavlinv.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nominacji, też niedawno zostałam nominowana i właśnie musze się zabrać za zrobienie tego posta :)


    http://bialaesencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za nominacje :*

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute post! Love such personal stuff!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    Let me know and I follow right back!!
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  16. Już kilkukrotnie słyszałam pozytywne opinie o książce, bądź filmie "Gwiazd naszych wina", jak skończę czytać Grey'a, to koniecznie będą musiała zabrać się za jej czytanie :)
    I też chciałabym być kiedyś w końcu zadowolona ze swoich włosów, ale póki co, to nierealne :P hehe
    Gratuluję nominacji, świetne odpowiedzi :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie za nominację. Wkrótce odpowiedzi na pytania znajdą się na moim blogu...
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Ssarusska, lucyandlucy1, Banshee- trójkę znam i oglądam. :)
    ☆♛Zapraszam na bloga♛☆

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje nominowanym! ;)

    obserwujemy? faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też zostałam kilkakrotnie nominowana, ale raczej nie odpowiem ;). Mi w sumie też jeśli chodzi o film pierwszy do głowy wpadł by "Titanic" :D.

    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super! gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne odpowiedzi miło sie czyta :)
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. GNW to zdecydowanie świetny film :) LBA to fajny sposób aby czytelnicy dowiedzieli się więcej o tobie !
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Banshee i Lucy, to też moje ulubione Youtuberki. :)

    Obserwuję :)
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zrób to samo. :)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej, dopiero zrozumiałam o co chodzi z LBA.
    Hmm ja też tak mniej więcej 3-4 razy chodzę na większe zakupy :)

    obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję nominacji! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję nominacji! MI się twoje włosy bardzo podobają :)
    Mój blog-kliik!

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe odpowiedzi :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też nie mam konkretnej osoby, od której czerpię inspirację. Wiele osóba ma coś ciekawego do pokazania ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Też lubię gwiazd naszych wina jest nieziemski :]
    Świetny post:]

    OdpowiedzUsuń