.

.

niedziela, 15 marca 2015

Ludzie, którzy tak bardzo nas ranią.

Hej. W dzisiejszych czasach jest naprawdę wiele rzeczy, które nas ranią. Zwykle jednak są to ludzie. To przykre, ale prawdziwe, bo chyba każdy z nas doświadczył takiej sytuacji, że jakaś bliska nam osoba mówi lub robi nam coś, co nas rani. Ostatnio przeglądając strony z cytatami, znowu natknęłam się na cytat, autora książki "Gwiazd Naszych Wina", Johna Greena, który bardzo mi się spodobał i w sumie to on był inspiracją do tego posta:

 " Ślady, które ludzie pozostawiają po sobie, zbyt często są bliznami. "


Czasami nawet nie świadomie, mówimy coś, co dla nas jest tak naprawdę niczym, a osobę, do której skierowaliśmy te słowa, bardzo to zraniło. Na szczęście ostatnio zaczęłam wyznawać taką zasadę, że wszystko co uczyniliśmy do nas wraca (tzw. karma). Nie ważne czy to jest dobra, czy zła rzecz, wszystko do nas wróci. A kiedy? To tylko kwestia czasu. 


16 komentarzy:

  1. Bardzo mądre. Zgadzam się z Tobą, wszystko do nas wraca. :)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny wpis! Zgadzam sie z Toba:)
    Zapraszam do mnie :
    http://xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny cytat, zgadzam się z Tobą w stu procentach, super napisane. :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny post! Obserwuje ;)
    livandlivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany post! Zgadzam się z tobą :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację najczęściej ranią nas ludzie lub po prostu my sami..
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisany post ;)

    Zapraszam :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację , ja staram się oszczędzać innym nieprzyjemnych uwag na ich temat , aby się nie czuli zranieni, upokorzeni . Jednak inni o tym nie myślą i wyrządzają innym krzywdę ....:-( Chodzędo takiej klasy , że dzień bez obrażania kogoś chyba nigdy nie nastąpi .Cieszę się , że to jest już ostatni rok. Może w gimnazjum ludzie będą trochę dojrzalsi i zrozumieją to ;-)
    zapraszam do sb
    rokiand.blogspot.com
    mam nadzieję , że mój post ci się spodoba i zaobserwujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację zgadzam się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry post, zgadzam się z Tobą! :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie rania, my ranimi i jaki w tym sens ale z ta karma masz racje :( ja nieswiadomie zranilam bylam przyjaciolke potem juz swiadomie ranilysmy sie nawzajem i po jakichs 2 tygodniach najwazniejsza dla mnie osoba zranila mnie tak mocno ze myslalam ze nie dam rady :( i zostawila po sobie blizne niestety :( trzeba uwazac co sie mowi tylko to nie takie proste :(
    Pytałas o wspólną obserwację nie ma sprawy ja już teraz Ty :*

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post.
    kochamy Gwiazd naszych wina <3
    pozdrawiamy :* dzisiaj o przyjaźni u nas :)
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń