.

.

wtorek, 10 marca 2015

Szczęście

Ostatnio zastanawiałam się czym dla ludzi jest szczęście. Cóż trzeba przyznać, że dla każdego to coś innego. Niektórzy czują się szczęśliwi na scenie, występując przed ludźmi, inni na boisku, zdobywając punkty dla swojej drużyny, a jeszcze inni czują się szczęśliwi po prostu w domu, pod ciepłym kocem z dobrą książką, lub oglądając film.
Ale czym jest dla mnie szczęście?
Zadając sobie to pytanie w ciągu kilku ostatnich dni w mojej głowie padały różne odpowiedzi. Raz na przykład pomyślałam, że to spotkanie z przyjaciółmi, następna odpowiedź jaka padła to chwila wolnego. Moje odpowiedzi były naprawdę różne, z każdą chwilą się to zmieniało. Dlatego stwierdziłam, że bardzo trudno odpowiedzieć na to pytanie, bo gdy czuję się samotna, wielkim szczęściem jest dla mnie rozmowa z najbliższymi, jeżeli mam dużo nauki, zależy mi na chwili odpoczynku i wtedy właśnie to mnie uszczęśliwia. Myślę, że ujmę to w ten sposób: szczęściem jest dla mnie wszystko co wywołuję choć chwilowy uśmiech na mojej twarzy. 







A czym jest dla Was szczęście?


27 komentarzy:

  1. Świetny post i piękne zdjęcia ! :D Jestem teraz naprawdę szczęśliwa, bo mój piesek miał operację, ale wrócił do domu i dobrze się czuje :) zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak jak Ty, właściwie każdy tak ma - to zależy od sytuacji. Dlatego trudno odpowiedzieć :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęście to najlepsza rzecz w życiu <3
    Super zdjęcia!

    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czuję się szczęśliwa w różnych sytuacjach :) Ładne zdjęcia :)

    naataluunia.blogspot.com - zapraszam serdecznie do mnie ! byłoby mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Great look and nice place!! Love this jacket.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęście trudno zdefiniować :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając tą notatkę do głowy przyszła mi piosenka Bednarka. :) Post ciekawy, dopracowany. http://cleoklepko.blogspot.com zapraszam + obs twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie szczęściem są wszystkie dobre chwile. Dążę do tego, aby było ich w moim życiu jak najwięcej ;)

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Post bardzo fajny. Zdjęcia też. :) Dla mnie szczęściem są chwile odpoczynku i spotkania z przyjaciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha zdjecie 3 od dołu :D i tak, masz rację ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look ;)
    Pozdrawiam ;*

    http://dominikawozniakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia
    zajrzyj
    rokiand.blogspot.com
    jeżeli ci się spodoba zaobserwój

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze, gdybym miała odpowiedzieć, czym jest dla mnie szczęście, chyba odpowiedziałabym w podobny sposób jak ty ; )
    Mega zdjęcia!
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Definicja szczęścia jest nieopisana :)
    Mimo to kazdy wie kiedy jest szczęśliwy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie dla mnie samym szczęściem jest to, że żyje, że jestem zdrowa, mam rodzinę i przyjaciół. Niektórzy tego nie doceniają :/
    P. S. Bardzo ładny wygląd bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już, czekam na uczciwy rewanż :)

    agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia ;) Ja raczej nie mam definicji szczęścia, szczęście tak po prostu jest :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie. :) Obserwuję, teraz twoja kolej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Umieść u nas reklamę swojego bloga!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny blog i ciekawie piszesz :) pytałas o wspolna obs xd zacznij :))

    Love-in-my-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej napisałaś czy wspólna obs. jasne .
    Ps. Masz super bloga i rzycze ci pwodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęście to wolność <3 zapraszam do jas ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęście to coś cudownego.
    Śliczne zdjęcia.
    Pytałaś o wspólną obserwacje, jestem za zacznij i daj mi znać.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń