.

.

czwartek, 2 kwietnia 2015

Ulubieńcy Miesiąca #3 - Marzec.


Hej! Kolejny miesiąc się skończył, więc pora na jego ulubieńców, którzy mam nadzieję, że Wam się spodobają, zapraszam: 

♥ Pierwszym ulubieńcem jaki chcę Wam przedstawić to matujący lakier do paznokci z Golden Rose, miałam go na paznokciach przez większą część miesiąca i naprawdę jak dla mnie jest świetny.


♥ Kolejnym ulubieńcem jest książka Ann Brashares - " Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów ". Jest to opowieść o czterech przyjaciółkach. Jedna z nich kupuje stare dżinsy, które odmieniają ich życie. Oglądałam także film, ale uwierzcie mi książka jest o wiele lepsza. 




♥ Produktem, który najczęściej używałam w przeciągu ostatnich tygodni była mgiełka z Avonu o zapachu granat & mango. Szczerze muszę powiedzieć, że chyba się od niej uzależniłam. 


♥ Jeżeli chodzi o ubrania to w tym miesiącu przypadła mi do gustu ta bluzka.


♥ Filmami miesiąca są: " Straszny Film 5 " oraz " LOL ". Oba te filmy oglądałam już wcześniej, ale w tym miesiącu gdy nie miałam czego oglądać, pomyślałam czemu nie? Przecież dobre filmy można oglądać 100 razy i nigdy nam się nie znudzą. 


♥ Z piosenkami miałam naprawdę wielki problem, bo w tym miesiącu słuchałam ich naprawdę dużo, ale według mnie i mojego telefonu najczęściej słuchałam właśnie tych:

Miley Cyrus, Wiz Khalifa & Juicy J - 23

AronChupa - I'm An Albatraoz

Hozier - Take Me To Church

W tym miesiącu to już wszyscy ulubieńcy, mam nadzieję, że post Wam się spodobał.



32 komentarze:

  1. Kocham lakiery Golden Rose... a te matowe sa śliczne.
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  2. AronChupa - I'm An Albatraoz - KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam te pioseni :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stowarzyszenie wędrujących dżinsów! Książki nie czytałam, ale widziałam film. Genialny!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. "LOL" to naprawdę genialny film, mogła bym go oglądać w kółko :)
    Zapraszam do mnie :D
    my-natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te lakiery z matującej kolekcji Golden Rose są naprawdę świetne. Mam w domu kilka i wszystkim je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę poogladac film lol zapowiada sie fajny, dobre są te lakiery z golden rose :)

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tej samej mgiełki :)
    Książkę obie przeczytałyśmy i jest świetna!
    Paula
    http://the-girls-which-bite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy, chyba w końcu skuszę się na ten lakier z GR :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mgiełki z Avonu!
    Pamiętam tę książkę, ale jakoś nigdy nie miałam okazji nawet jej przeczytać!

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajni ulubieńcy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy, muszę kupić ten lakier :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tą mgiełkę, i potwierdzam jest super! Take me to church uwielbiam :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te mgiełki są genialne :)!
    Nie oglądałam tych filmów, ale skoro mówisz że są dobre to czemu nie?
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy :) Oglądałam film LOL już dawno i zbytnio go nie pamiętam więc chyba też się skuszę :)
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem w województwa łódzkiego :) Ulubieńcy świetni !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny ulubieńcy :)

    http://juulczii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi ulubieńcy !
    Każdą z tych piosenek bardzo lubię :)))
    Spokojnych świąt ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetni Ci ulubieńcy marca! Bardzo lubię słuchać tych piosenek, a niestety filmów nie oglądałam :/ faktycznie ta bluzka śliczna!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie widziałam tego lakieru z GR, muszę dokładniej poszukać, bo takie matowe lakiery naprawdę fajnie wyglądają na paznokciach :)
    _____________________________
    http://ppinklover.blogspot.com/ zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania, bardzo mi na tym zależy

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzka z cytatem, który bardzo lubię :) ostatnio sama kupiłam T-shirt z takim napisem :)
    Słyszałam o tej książce i chyba wreszcie gdzieś ją znajdę i przeczytam :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. No więc tak jak pisałaś u mnie obs za obs ;-) P.S Też lubię lakiery GR :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Napisałaś u mnei obserwacja za obserwacje :D Skorzystałam. Ja już zrobiłam twoja kolej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakiery z GR są naprawdę świetne. :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uwielbiam "LOL", a "Take Me To Church" po prostu kocham <3
    Świetni ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga!! w dalszym ciągu życzę powodzenia i wszystkiego najlepszego :) LOL uwielbiam, niestety take me church nie znoszę :(

    OdpowiedzUsuń