.

.

niedziela, 3 maja 2015

Ulubieńcy Miesiąca #4 - Kwiecień.


Hej! Kolejny miesiąc już za nami, więc z tej okazji przygotowałam dla Was ulubieńców miesiąca. Zapraszam! 

♥ Moim głównym ulubieńcem w tym miesiącu był podkład AffiniMat z Maybelline New York. Od dnia, w którym go kupiłam używam go cały czas. Jest dobrze dopasowany do mojej cery i nie tworzy efektu maski.


♥ Kolejnym ulubieńcem jest puder Stay Matte z Rimmela. Zależało mi na tym, aby mój kolejny puder dobrze matował i ten sprawdził się w 100%.


♥ Ulubioną książką w tym miesiącu była książka autorstwa Alyson Noel, pt. "Ever". Opowiada o dziewczynie, która pewnego dnia traci najbliższą rodzinę i staje się medium, zamyka się w sobie, a później spotyka tajemniczego chłopaka...


♥ Jeżeli chodzi o ubrania, to w tym miesiącu, przypadła mi do gustu ta bluzka:


♥ W tym miesiącu moim ulubionym filmem był "Kac Vegas". Jeden z niewielu filmów, które mogłabym oglądać 10 razy i tak samo mnie śmieszy.  


♥ Piosenkami, które najczęściej słuchałam w tym miesiącu to:

Młoda Krew - Z.B.U.K.U & Śliwa, Sztoss

California Gurls - Katy Perry & Snoop Dogg

You & I - One Direction

W tym miesiącu to już wszyscy ulubieńcy, mam nadzieje, że Wam się podobali.

20 komentarzy:

  1. Najbardziej przypadla mi do gustu koszulka i ksiazka:) jesli chodzi o muzyke to ZBUKU zdecydowanie wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego pudru, bo szukam własnie odpowiedniego:)
    Książka mnie też zaciekawiła:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, czytałam tę książkę! Są następne części ale nigdy nie skończyłam ostatniej. Teraz mi się przypomniało, może zacznę od nowa :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze tej książki, piosenki super, słucham dokładnie tych samych :D

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka świetna, film też lubię :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oglądałam Kac Vegas :D Naprawdę świetna komedia :3

    pozdrawiam :*
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. AffiniMat u mnie się nie sprawdził, ale za to puder z Rimmela najlepszy <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy,koszulka najbardziej mi się podoba :) /katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniali ulubieńcy- mogli by być moimi :)

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna jest ta koszulka :D
    ---------------------------
    zapraszam nowy post :)
    my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez bardzo lubię ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy. Chyba skuszę się na tą książke. You&I <3
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajni ulubieńcy ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tak samą z Kac Vegas, ile razy oglądam tyle się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy :)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post i świetni ulubieńcy , bardzo zaciekawiła mnie książka , mogłabyś powiedzieć o niej ciut więcej?
    jak-w-niebiosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowne zdjęcia i śliczne okularki :)
    zaobserwowałam i będzie mi miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący post. Również uwielbiam puder Stay Matte i nawet pisałam ostatnio jego recenzje u mnie na blogu:)
    Buziaki,
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeśli się spodoba, to zachęcam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog <3 Zapraszamy dopiero zaczynamy.
    http://karuandorzin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń