.

.

niedziela, 7 czerwca 2015

KUTNO

Hej! Po miesiącu w końcu udało mi się znaleźć czas, żeby spokojnie usiąść przy laptopie i wejść na bloga. Zbierałam się do opisania tego wydarzenia już 3 tygodnie, ale wychodzę z założenia, że lepiej późno niż wcale! 
2 maja pojechałam na kolejny koncert mojego idola. Tym razem był on w Kutnie, półtorej godziny drogi od mojego miasta. Koncert jak zwykle był niesamowity, Dawid dał nam dużo pozytywnej energii i oczywiście masę dobrych wspomnień. Występ zaczął się o 16:00, a skończył około 18:00. Razem z moją przyjaciółką, która wytrwale znosi jeżdżenie ze mną na jego koncerty, czekałyśmy jeszcze pod jego kamperem, więc mniej więcej o 18:40 wyjechałyśmy z Kutna. W drodze powrotnej, wiadomo wstąpiłyśmy do maca i w domu byłyśmy po 21:00.








Uwielbiam widzieć go na scenie i mam nadzieje, że w te wakacje zobaczę go jeszcze kilka razy.

14 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz swojego idola i masz możliwość bywać na jego koncertach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow nie jestem jakąś fanką Dawida ale skoro ty go lubisz to zazdroszcze Ci , że mialaś szanse go zobaczyć , sama chcialabym zobaczyc na żywo zespoly ktore lubie :)

    http://naataliam.blogspot.com/2015/06/new-beggining.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jest moim idolem. Musiało być fajnie! Nie byłam na żadnym jego koncercie, ale spotkałam się z nim na podpisywaniu płyt.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho ^^
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie byłam na żadnym koncercie i jakoś mi sie nie śpieszy. Ale ciesze się, że dla Ciebie to sprawia przyjemność :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pozytywną energię, jaką Dawid przekazuje na koncertach:)
    Byłam na jednym, też jestem kwiatonator:)
    Super, że miałaś okazję go posłuchać i zobaczyć na żywo:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie słucham piosenek Dawida, ale moja przyjaciółka jest jego fanką! :)
    Świetnie, że byłaś na jego koncercie.

    Pozdrawiam :*
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że byłaś na jego koncercie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawid jest również moim idolem ! :) Niestety, jakoś mam pecha co do terminów koncertów :/

    Pozdrawiam !
    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tak zobaczyć swojego idola :) Ja nie lubię Kwiatkowskiego, ale ja w ogólnie nie lubię polskiej muzyki :P Jedyny polski zespół, który mi się podoba to Enej. Świetni są :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award (LBA) :D Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://zuziolandia1.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-i-takie-tam-inne.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za Dawidem, ale fajnie Ci, że możesz zobaczyć swojego idola :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być super :))
    Nie przepadam za Dawidem, ale chciałabym być na jakimkolwiek prawdziwym koncercie :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń